Dommerinfo nr 2
Dommeroppsett for perioden fram til og med 19.oktober er tilgjengelig. Du finner dine kamper i dommerdagboka!
Du finner dine kamper i dommerdagboka!
Spørreundersøkelse
Fagteamet ønsker å kartlegge den enkelte dommers planer og prioritering av dommerrollen og vi ber deg svare på denne undersøkelsen innen 10.september slik at fagteamet får bedre muligheter til å følge opp dommere/dommerpar kommende sesong!
Vi minner om disse sakene fra info nr 1;
Dommerpåmelding og bruk av TA (Turneringsadmin)
Dommere må godta påmeldingen i TA for å bli aktivisert. Inntil dette er gjort blir dommeren stående som inaktiv, får ingen oppdrag og teller heller ikke med på klubbens dommerkvote.
Bruk TA til å legge inn sperrer på datoer du ikke kan dømme, lær deg å bruke mulighetene som ligger der for å planlegge så unngår vi mye endringer og dommerforfall.
Digital dommerregning i TA
Nytt denne sesongen er at dommere skal levere digital dommerregning.
Dommersamlinger
Dommere vil bli kalt inn til samlinger så snart alle påmeldte dommere har godtatt eller avslått påmeldingen sin, og at vi har fått kartlagt dommeres planer i forbindelse med spørreunddersøkelsen.
Dommerinfo
Dommerinfo legges ut under Innlandet/Kampaktivitet/Dommere
Adgangskort
Alle aktive dommere i regionserien får elektronisk adgangskort som er tilgjengelig på app; Min Idrett.
Lisens
Alle dommere i regionserien skal løse lisens. Sørg for dette er i orden så unngår klubben gebyret som er like stort som lisensbeløpet! Les om lisens.
Fristen er 1.september og lisenskontroll starter allerede i september.
Dommerutvikling og Dommerdrift
Fagteamet for dommere ledes av Espen S Rønning, mobil 959 46 398 og teamet har ansvaret for dommerfaget, dommerrangering, dommerkurs Trinn 2 og 3 og er den du henvender deg til angående utvikling som dommer.
Teamet består i tillegg av:
Leder gruppe 1 |
Mobil; 918 56 002 |
|
Leder gruppe 2 |
Mobil; 481 43 189 |
|
Leder gruppe 3 |
Mobil; 986 79 418 |
|
Leder 3.div gruppe |
Mobil; 976 22 733 |