Hjelp til Min Idrett
Min Idrett er din personlig tilgang til mye viktig informasjon. Sørg for at du kan logge deg inn!
I idrettens database finnes det ca 2,5 millioner personer. Alle som er registrert som medlem av et idrettslag eller med tillitsverv eller andre funksjoner i idretten, blir registrert i idrettens databaser. Det er derfor viktig for deg som enkeltmedlem og for dine lag og forbund, at opplysningene som er registrert er korrekte.
Min Idrett er din personlige portal til disse systemene. Her kan du som medlem, utøver, tillitsvalgt eller administrativt ansatte få oversikt over og endre egne opplysninger, melde på og betale for lisens, kurs og konkurranser for deg selv og for dine familiemedlemmer.
Det er en del som tar kontakt med oss og melder at de har utfordringer med å få logget seg inn på Min Idrett. Det finnes hjelp å hente!
- Sjekk brukerveiledningen for Min Idrett
- Se YouTube-videoer om Min Idrett
- Ring NIF IT support på tlf 03615
Mange påloggingsproblemer skyldes at personen er registrert flere ganger. Det er derfor viktig å unngå at personer blir dobbeltregistrert
Et par tips når du skal logge deg på:
- Bruk alltid fullstendig navn og påse at du har korrekt telefonnummer, postadresse og e-postadresse ved registrering.
- Før du registrerer deg som Ny bruker, bør du sjekke funksjonen Glemt brukernavn/passord? Kanskje er du registert uten at du vet om det. Blant allet er alle som betalte lisens forrige sesong registrert i Min Idrett.
- Dersom du skal registreres som ny bruker, så vent med å legge inn e-post adresse til etter at du er registrert som bruker. Når brukeren er opprettet, kan du velge Min Profil og oppdatere opplysningene der. Da reduseres muligheten for at det blir opprettet dubletter som skaper problemer.