AVKAST sesongen 21/22 - klubbledermøte
Vi inviterer til digital klubbledermøte tirsdag 14.september kl. 18:00-19:30.
Vi ønsker velkommen til digitalt klubbledermøte tirsdag 14.september kl. 18:00- 19:30.
Før sesongen kastes skikkelig i gang, ønsker vi veldig gjerne å ha ett treffpunkt med alle klubbledere. For at alle klubber skal få samme mulighet til å delta, og få samme informasjon blir møte digitalt.
Agenda for møte er:
- #tilbaketilidretten
- Covid-19
- Trygg aktivitet / gode arrangement i klubb
- Ivareta trenere, dommere og frivillige i klubb
- Delingskultur i klubbhverdagen
- Regionstyret om sesongen 2021/2022
- Viktig aktivitet og informasjon sesongen 2021/2022
- Åpen runde / spørsmål og svar
Følgende vil være tilstede fra oss i region vest:
Daglig leder: Trine Skarstein Dalland
Seksjonsleder Utviklingsavdelingen: Trygve Johnsen
Seksjonsleder Kampservice: Christine O. Ullestad
I tillegg vil regionsstyret delta med en person.
For å få en oversikt over hvem som deltar ønsker vi at dere melder dere på.
Vi ønsker gjerne at det er styreleder, daglig leder og/eller andre styremedlemmer som deltar fra klubb denne kvelden.
PÅMELDING GJØRES HER. Påmeldingsfrist tirsdag 14.september kl. 12:00.
Lenken til møte sendes ut senest 3 timer før møtestart.