Arrangørmøte mini
Vi nærmer oss ny minihåndballsesong, og kaller i den forbindelse inn til årets arrangørmøte.
Hver klubb må stille med minst én representant til møtet, og det er viktig at arrangementsansvarlig og eventuelle andre personer som skal bidra under selve miniarrangementene i klubben er tilstede.
Det er ønskelig at også dommerkontakten i klubbene som skal være arrangør er tilstede på dette møtet. Dette for at praksisen rundt veiledning av barnekamplederne skal være lik, uavhengig av klubb.
En felles gjennomgang og enighet rundt gjennomføring av miniarrangement er viktig for å skape lik praksis slik at deltakende lag vet hvilke regler som gjelder uavhengig av arrangørklubb. Det er også bestemt noen endringer som er viktig å få formidlet på møtet.
Tid og sted:
- Torsdag 28.september kl.18:00-20:00.
- Idrettens Hus, Møterom A, 2.etg. (Kniksens Plass 3)
Oversikt over hvem som stiller fra den enkelte klubb (med navn og e-post) sendes pr. mail til nhf.rvn@handball.no innen 25.september.
Minner samtidig om at fristen for påmelding av lag i minihåndball er 15.september.
Vi ser frem til et innholdsrikt møte!