
Bli med på webinar om sesongen 2025-26
I mars ønsker vi alle ledere OG trenere velkommen til obligatoriske infomøter om neste sesong.
De siste årene har vi utfordret klubbene til å ta mer eierskap overfor klubbpåmeldinger, omberamminger og arrangement. I år fortsetter vi dette samarbeidet – og også denne gangen blir trenerne med på laget den første delen av møtet. Etter at trenerdelen er gjennomført, kan trenerne velge å forlate møtet eller bli med på resten.
Vi presenterer flere NYE saker og endringer!
Agenda – for alle:
- Introduksjon
- Hvordan planlegge kommende sesong
- Hva er klubbens ansvar, og hva er trenerens ansvar?
- Enkel innføring i TA / Min Håndball
Agenda – for klubbledere:
- Sesongreglementet
- Spilltilbudet
- Presiseringer
Informasjonsmøtene er en viktig møteplass mellom de ansatte i Region Øst og de engasjerte i våre klubber. Du kan velge mellom tre webinar i mars, hvorav ett er på dagtid og to er på kveldstid.
Vi inviterer trenere, styreledere, daglig ledere og sportslig ledere til informasjonsmøtene, som foregår via Teams. Ved å delta på dette obligatoriske møtet, vil du stille godt forberedt til all planlegging av neste sesong. De vanlige møtene for lagledere og trenere, vil i tillegg gjennomføres som vanlig i september.
Følgende tider er satt:
- Mandag 24. mars kl. 13:00-15:00 *Påmeldingsfrist 23. mars kl. 23:59
- Mandag 24. mars kl. 18:00-20:00 *Påmeldingsfrist 23. mars kl. 23:59
- Tirsdag 25. mars kl. 18:00-20:00 *Påmeldingsfrist 24. mars kl. 23:59
For å melde deg på møtene klikk her.
Til de som melder seg på, vil link til Teams-møtet bli sendt ut på innmeldt e-postadresse samme dag som webinaret gjennomføres. Du vil også finne linken når du avslutter påmeldingen.