Dommeroppsettet ut året er nå publisert!
Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin.
Nå er dommeroppsettet for november/desember måned blitt publisert i mesteparten av Regionen for klassene J/G 12 år – 3. divisjon, noe som utgjorde litt over ca. 3 000 kamper! Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin (TA)! Vi ser at det har blitt omberammet kamper i perioden mens langtidsoppsett ble lagt, så gjerne sjekk at du ikke står på kolliderende kamper e.l. i det nye oppsettet.
Muligheten for å legge inn tidssperrer vil nå være åpen i en lengre periode, helt til dommeroppsettet for januar/februar blir påbegynt.
Fristen for å melde forfall er 10 dager før kampdag i henhold til Seriereglementet sesongen 2024/25. Hvis du ikke rekker å melde forfall innen fristen er du selv ansvarlig for å finne en kvalifisert erstatter. Bytter meldes inn via fritaksøknad i TA med navn på erstatter vedlagt.
Husk å legge inn lag du er spiller eller trener for som antilag i dommerprofilen din. Har du nær familie, kjæreste, e.l. på et lag skal du legge inn dette som habilitetssperre.
Nytt for sesongen 2024/25 kan også dommerkontakten sende inn fritaksøknad i TA for dommerne i egen klubb for de fleste aldersbestemte kamper, hvor de også kan melde inn bytter. Dette gjøres likt som for dommerne ved å huke ned oppdraget i dommerprofilen -> trykk «søk fritak» -> skriv kommentar eller legg ved erstatter.
Mer informasjon om dommeroppsett finner du her.
Har du ikke fått kamper? Sjekk at du eller dommerkontakt har meldt inn aktuell dommerkonstellasjon (makkerpar) som gjelder for deg, ettersom dommerpar prioriteres først i oppsettet. Vi vil veldig gjerne ha inn flere dommerkonstellasjoner! Det vil være mulig for alle som dømmer kamper fra J/G 12 år eller høyere å melde interesse for ledige oppdrag i TA via «tilgjengelige oppdrag».
Ønsker dere alle lykke til med sesongen!