Dommeroppsettet for september er klart!
Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin.
Nå er det like før sesongen 2024/25 kastes i gang! I den anledning har dommeroppsettet for september måned blitt publisert i mesteparten av Regionen. Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin (TA)!
Fristen for fri omberamming for seniorkamper går ut kommende søndag og behandles av klubbrådgiverne neste uke, så du vil trolig merke at det er litt flytting av kamper i oppsettet ditt for September. Derfor er det viktig at hvis noen oppdrag du har fått tildelt kolliderer med hverandre; send inn fritaksøkand i TA fortest mulig med forklaring, slik at vi kan få ordnet med nye dommere.
Ellers gjelder fristen for å melde forfall på 10 dager før kampdag i henhold til Seriereglementet sesongen 2024/25. Hvis du ikke rekker å melde forfall innen fristen er du selv ansvarlig for å finne en kvalifisert erstatter. Bytter meldes inn via fritaksøknad i TA med navn på erstatter vedlagt.
Muligheten for å legge inn tidssperrer kommer til å være åpen i helgen, men vil stenges igjen på mandag 19. august kl. 08.00! Den vil da være stengt frem til oppsettet for oktober er publisert. Etter dette vil muligheten til å legge inn tidssperrer være åpent i en lengre periode, frem til oppsettet for november/desember blir påbegynt.
Husk å legge inn lag du er spiller eller trener for som antilag i dommerprofilen din. Har du nær familie, kjæreste, e.l. på et lag skal du legge inn dette som habilitetssperre.
Nytt for sesongen 2024/25 kan også dommerkontakten sende inn fritaksøknad i TA for dommerne i egen klubb, hvor de også kan melde inn bytter. Dette gjøres likt som for dommerne ved å huke ned oppdraget i dommerprofilen -> trykk «søk fritak» -> skriv kommentar eller legg ved erstatter.
Mer informasjon om dommeroppsett finner du her.
Ønsker dere alle lykke til med sesongen! đ