Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Dommer_illustrasjon_640x360.jpg
Foto: Jon Forberg

Dommeroppsettet for oktober er klart!

Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin.

Nå har dommeroppsettet for oktober måned blitt publisert i mesteparten av Regionen! Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin (TA)!

Muligheten for å legge inn tidssperrer vil nå være åpen i en lengre periode, helt til dommeroppsettet for november/desember blir påbegynt.

Fristen for å melde forfall er 10 dager før kampdag i henhold til Seriereglementet sesongen 2024/25. Hvis du ikke rekker å melde forfall innen fristen er du selv ansvarlig for å finne en kvalifisert erstatter. Bytter meldes inn via fritaksøknad i TA med navn på erstatter vedlagt.

Husk å legge inn lag du er spiller eller trener for som antilag i dommerprofilen din. Har du nær familie, kjæreste, e.l. på et lag skal du legge inn dette som habilitetssperre.

Nytt for sesongen 2024/25 kan også dommerkontakten sende inn fritaksøknad i TA for dommerne i egen klubb, hvor de også kan melde inn bytter. Dette gjøres likt som for dommerne ved å huke ned oppdraget i dommerprofilen -> trykk «søk fritak» -> skriv kommentar eller legg ved erstatter.

Mer informasjon om dommeroppsett finner du her.

Ønsker dere alle lykke til med sesongen!