Dommeroppsettet for oktober er klart!
Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin.
Nå har dommeroppsettet for oktober måned blitt publisert i mesteparten av Regionen! Er du dommer? Sjekk kampene du har fått tildelt i appen MinHåndball eller TurneringsAdmin (TA)!
Muligheten for å legge inn tidssperrer vil nå være åpen i en lengre periode, helt til dommeroppsettet for november/desember blir påbegynt.
Fristen for å melde forfall er 10 dager før kampdag i henhold til Seriereglementet sesongen 2024/25. Hvis du ikke rekker å melde forfall innen fristen er du selv ansvarlig for å finne en kvalifisert erstatter. Bytter meldes inn via fritaksøknad i TA med navn på erstatter vedlagt.
Husk å legge inn lag du er spiller eller trener for som antilag i dommerprofilen din. Har du nær familie, kjæreste, e.l. på et lag skal du legge inn dette som habilitetssperre.
Nytt for sesongen 2024/25 kan også dommerkontakten sende inn fritaksøknad i TA for dommerne i egen klubb, hvor de også kan melde inn bytter. Dette gjøres likt som for dommerne ved å huke ned oppdraget i dommerprofilen -> trykk «søk fritak» -> skriv kommentar eller legg ved erstatter.
Mer informasjon om dommeroppsett finner du her.
Ønsker dere alle lykke til med sesongen!