Annonse
2024 Ny landslagsdrakt

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

20200112-LMS-EM-Reinkind,-Harald-Foto-Bildbyrån-640x360.jpg

Samarbeidspartnere

EHF EURO 2020 i Norge har inngått avtaler med nasjonale samarbeidspartnere.

Logo_Gjensidige_640x360web.jpg
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs, og har tilbudt forsikringstjenester i mer enn 200 år. Gjensidige og Norges Håndballforbund kan se tilbake på et svært godt samarbeid gjennom snart 30 år.
Gjensidige har rundt 4000 ansatte og tilbyr forsikringsprodukter i Norge, Danmark, Sverige og i Baltikum. I Norge tilbyr Gjensidige også bank, pensjon og sparing.

- Samarbeidet med Norges Håndballforbund, og Hovedsponsoratet vårt med Håndballjentene, er noe vi verdsetter høyt og er stolte av i Gjensidige. Vi gleder oss veldig til EM i håndball, og som en god samarbeidspartner er det også viktig for oss å bidra under internasjonale mesterskap som arrangeres i Norge, sier Stian Grøstad, Sponsorsjef i Gjensidige.
- Samarbeidet med Gjensidige har vært viktig for Håndballjentenes fantastiske resultater siden 1991 og dette er en viktig avtale for oss som jobber med EURO 2020. Vi er tilfredse med at Gjensidige nå også er en del av dette laget, sier markedssjef i Norges Håndballforbund, Rasmus Aarflot.

Logo-Scandic_640x360web.png

Scandic tilbyr sports- og foreningspriser på over 86 hoteller rundt om i Norge, flere med kort avstand til sports- og fritidsanlegg. Avtalen som nå inngås gjelder EHF EURO 2020-turneringene for både menn og kvinner, og gjør at gjestende lag kan tilbys førsteklasses overnatting og service under oppholdet i Norge i mesterskapsperiodene. Scandic er godt kjent med hva det innebærer å huse idrettsutøvere. Scandic har lang og god erfaring med å være vertskap for idrettsutøvere på både topp- og breddenivå.

–  Vi er naturligvis godt fornøyde med denne avtalen, som er en naturlig forlengelse av vårt allerede nære samarbeid med norsk håndball, sier markedsdirektør Tine Birkeland Westby i Scandic.

Logo_Sulland_gruppen_640x360web.png

Sulland Gruppen er et av Norges største privateide bilkonsern bestående av over 30 aksjeselskaper med til sammen 950 ansatte. Virksomheten er i hovedsak konsentrert rundt bilbransjen med 32 bilhus som representerer 12 forskjellige bilmerker. Det er et stort transportbehov i et mesterskap, og det at Sulland nå bistår med biler i ulike størrelser og varianter i Trondheim gjør at transportoppgavene under EHF EURO 2020 kan utføres på en tilfredsstillende måte.

– EURO 2020 for menn blir en stor begivenhet, ikke minst i Midt-Norge, og vi er stolte og glade over å få en sentral rolle i mesterskapet, sier Tor Martin Johansen hos Sulland Trondheim.

– Scandic og Sulland er to sterke og profesjonelle aktører innen hvert sitt felt, og vi kjenner dem begge godt. Dette er viktige avtaler for oss som jobber med EURO 2020, og vi er tilfredse med at de nå er en del av laget, sier markedssjef i Norges Håndballforbund, Rasmus Aarflot.

imagev3v2t.png


HMK er et av Norges og Europas ledende busselskap, og har kontor i Oslo. Selskapets uttalte mål er alltid å være i front og være et eksempel til etterfølgelse når det gjelder kundeservice, miljø og sikkerhet.

HMK besitter en moderne vognpark med busser og minibusser, og har også tilgang på VIP-sedaner via datterselskapet Bislet Limousine. Det stilles høye krav til selskapets sjåfører. HMK ønsker å tilby en helhetlig og god opplevelse til sine kunder – helt fra første kontakt for å planlegge oppdraget, til alle passasjerer er trygt framme.

– HMK er stolte over å få denne transportavtalen. Vi har satset mye på profilering for vårt selskap innen barn og idrett siste årene. Disse mesterskapene i 2020 er noe vi nå ser veldig frem til, sier daglig leder i HMK Morten Stovner-Sørlie.

– Avtalen med HMK betyr at enda en stor, etablert og nasjonal aktør er med oss som partner inn mot de to EURO-mesterskapene vi skal arrangere i 2020. Vi gleder oss til å samarbeide med selskapet, sier markedssjef i Norges Håndballforbund, Rasmus Aarflot.

 

Logo-Ramirent_640x360web.jpg

Ramirent er en ledende leverandør av utleieutstyr til bygg og anlegg og andre industrier.

Ramirent er en ledende leverandør av utleieutstyr til bygg og anlegg og andre industrier.

"Vår misjon er å hjelpe våre kunder med å fokusere på sikkerhet og effektivitet ved å levere førsteklasses utstyr og smidig service - med et smil. Ramirent har 2900 ansatte i ni land i Norden, Sentral- og Øst-Europa. I 2018 var totalomsetningen for konsernet 711,7 millioner euro", heter det på firmaets hjemmeside.

- Det å få muligheten til å være leverandør og samarbeidspartner av Håndball-EM ser vi på med stolthet. Et så stort arrangement krever bredde, nøyaktighet, service og løsningsorienterte medarbeidere, og passer derfor oss i Ramirent meget godt. Ramirent er opptatt av å være medspiller i både topp- og breddeidrett, og det å få være med som nasjonal leverandør for Håndball-EM viser at vi er der vi ønsker å være. Vi ser frem til å komme i gang, og er klare til kamp, sier Regionleder Midt Morten Aunehaugen i Ramirent.
- Ramirent er et velrenommert selskap som er godt etablert over hele kontinentet, og passer sånn sett som hånd i hanske for oss som arrangør av Håndball-EM, sier markedssjef Rasmus Aarflot i Norges Håndballforbund.

Som vertsby og vertsregion er både Trondheim kommune og Trøndelag fylkeskommune sentrale støttespillere for EHF EURO 2020.

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som skal forenkle og verdiøke handel og kommunikasjon for mennesker og virksomheter i Norden. Visjonen vår er å gjøre hverdagen enklere og verden mindre. Konsernet møter markedet med to merkevarer; Posten for det norske folk og Bring for bedrifter i Norden.
- Vi gleder oss til håndball-EM på hjemmebane og er stolte av å være nasjonal leverandør for EURO 2020. Som generalsponsor til Norges Håndballforbund har vi valgt at Posten-logoen skal pryde jentenes drakter, mens gutta har Bring på sine drakter. Vi står for felles verdier og kjenner oss igjen i håndballverden. Bring opererer også på en internasjonal arena, hvor vi konkurrerer med de største og beste. Og så er vårt løfte ”Finding new ways” – akkurat som håndballen har gjort siden første gang vi ble sponsor i 1985, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.
- Som sponsor i over 30 år har Posten bidratt til en flott suksesshistorie for norsk håndball, med en lang rekke internasjonale triumfer. Bring-logoen er synlig på Håndballguttas drakter og Posten-logoen preger fortsatt draktene til Håndballjentene. Posten har vært en viktig bidragsyter til Håndballforbundets suksess på både topp og bredde i svært mange år. Vi er derfor både stolte og glade for at Posten og Bring er med også på laget til EURO 2020, sier markedssjef Rasmus Aarflot i Norges Håndballforbund.