Annonse
Samarbeidet med Gjensidige

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

2023 Skarpnes inngår avtale med NTH og REMA 1000-ligaen.jpg
STOLTE: Salgs- og markedssjef Espen Stensøy, her flankert av Elise Alsand Larsen (kundebehandler) og Siri Eftedal Seland (distriktssjef Buskerud, Vestfold og Telemark). De to sistnevnte er begge tidligere, folkekjære landslagsspillere – og nå ansatt i taksteinsbedriften Skarpnes.

REMA 1000-ligaen utvides med ny partner

Taksteinsbedriften Skarpnes har inngått en ligapartneravtale med Norsk Topphåndball.

Denne saken er eldre enn ett år, og kan inneholde utdatert informasjon.

– Vi ønsket oss et nasjonalt sponsorat med god lokal synlighet i store deler av landet, sier salgs- og markedssjef i Skarpnes, Espen Stensøy, om bakgrunnen for partneravtalen. 

Videre trekker han frem at Norsk Topphåndball og REMA 1000-ligaen fremstår som en attraktiv partner.

– TV2 satser hardt på idretten, håndballen har kanskje flere nasjonale profiler som spiller i Norge enn noen annen lagidrett, flere klubber satser offensivt i en tøff internasjonal konkurransesituasjon og spesielt gjevt synes vi det er at REMA 1000-ligaen har verdens beste klubblag på damesiden.

Daglig leder i Norsk Topphåndball, Hein Barthold, er stolt av å kunne presentere Skarpnes som ny ligapartner.  

– Skarpnes går inn i det ferske samarbeidet med et langsiktig perspektiv. Skarpnes vil være kommersiell partner for månedens lag, samt navnepartner for månedens øvrige kåringer i REMA 1000-ligaen, forteller han.

– For REMA 1000-ligaenes videre utvikling er det viktig at vi klarer å få med oss nasjonale aktører. Skarpnes vil sammen med REMA 1000, Norsk Tipping, TV2, samt andre kommende partnere, bidra til at toppklubbene og ligaen fortsetter sin positive utvikling, legger han til.

Les mer om avtalen på Norsk Topphåndball sine sider