REMA 1000-ligaen utvides med ny partner
Taksteinsbedriften Skarpnes har inngått en ligapartneravtale med Norsk Topphåndball.
– Vi ønsket oss et nasjonalt sponsorat med god lokal synlighet i store deler av landet, sier salgs- og markedssjef i Skarpnes, Espen Stensøy, om bakgrunnen for partneravtalen.
Videre trekker han frem at Norsk Topphåndball og REMA 1000-ligaen fremstår som en attraktiv partner.
– TV2 satser hardt på idretten, håndballen har kanskje flere nasjonale profiler som spiller i Norge enn noen annen lagidrett, flere klubber satser offensivt i en tøff internasjonal konkurransesituasjon og spesielt gjevt synes vi det er at REMA 1000-ligaen har verdens beste klubblag på damesiden.
Daglig leder i Norsk Topphåndball, Hein Barthold, er stolt av å kunne presentere Skarpnes som ny ligapartner.
– Skarpnes går inn i det ferske samarbeidet med et langsiktig perspektiv. Skarpnes vil være kommersiell partner for månedens lag, samt navnepartner for månedens øvrige kåringer i REMA 1000-ligaen, forteller han.
– For REMA 1000-ligaenes videre utvikling er det viktig at vi klarer å få med oss nasjonale aktører. Skarpnes vil sammen med REMA 1000, Norsk Tipping, TV2, samt andre kommende partnere, bidra til at toppklubbene og ligaen fortsetter sin positive utvikling, legger han til.