Annonse
Samarbeidet med Gjensidige

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

20230314 Gjensidige reklamfilm_2.jpg
Skjermdump

Internasjonal pris for reklamefilm

Husker du Gjensidige-reklamen der Håndballjentene kastet ball gjennom bilvindu? Nå er den prisbelønnet.

Denne saken er eldre enn ett år, og kan inneholde utdatert informasjon.

Det var i forbindelse med sommer-OL i Tokyo at Gjensidige fikk laget en reklamefilm hvor Håndballjentene kastet en ball gjennom vinduene på en bil i fart, mens hekkeløper Karsten Warholm hoppet over den.

Se filmen nederst i artikkelen!

Forrige uke var kampanjen nominert i to kategorier under sponsorbransjens internasjonale prisutdeling ESA Awards i London. Der ble det sølv i kategorien Sport Sponsorship €250,000-499.999.

- Utrolig gøy!, sier sponsorsjef i Gjensidige, Stian Grøstad.

I tillegg vant selskapet også to gull og én bronse for en Snapchat-kampanje med Amalie Iuel.

- Konkurransen er alltid hard i ESA Awards. Store internasjonale varemerker og kampanjer er representert. Vi er utrolig stolte over hederen våre sponsorkampanjer mottok, sier Grøstad.

- Vi gratulerer Gjensidige med prisene, og vi synes det er veldig stas for vår del også. Det er inspirerende at det godt over 30 år gamle samarbeidet mellom Håndballjentene og Gjensidige skaper noe som bokstavelig talt blir satt pris på internasjonalt, sier kommersiell sjef i Norges Håndballforbund, Jan-Erik Aalbu.

Les mer om Håndballjentene