Annonse
Samarbeidet med Gjensidige

Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

20230310 Opel og NHF fornyer avtalen.jpg

Inngår ny, utvidet avtale med Opel

NHF og Opel fornyer partneravtalen med varighet ut 2025. Bilselskapet blir forbundssponsor.

Denne saken er eldre enn ett år, og kan inneholde utdatert informasjon.

Norges Håndballforbund (NHF) og Opel inngikk en treårig bilpartneravtale 1. oktober 2020. Nå er avtalen fornyet i ytterligere tre år, ut året 2025. 

- Erfaringene siden vi startet samarbeidet med Håndballforbundet høsten 2020 har bare gjort oss enda tryggere på at verdiene og holdningene som ligger i håndballen, matcher perfekt for oss i Opel. Vårt engasjement ligger først og fremst i breddeidretten, og Opels visjon om at «Fremtiden tilhører alle» står svært godt til Norges Håndballforbunds «Håndball for alle», sier Reidar Holtedahl, merkesjef for Opel hos Bertel O. Steen.

I den nye avtalen tar Opel steget opp på forbundssponsornivå og blir dermed en av NHFs viktigste partnere.

- Sammen med Håndballforbundet skal vi dyrke stolthet og engasjement, og støtte opp om det viktige arbeidet som legges ned for barn og ungdom. Det å gå inn som forbundssponsor nå, gir oss en unik mulighet til å i enda større grad å ta med oss energien og begeistringen som ligger i håndballen, og bruke det videre i vårt arbeid med forhandlere og kunder, sier Holtedahl.

- Opel har vært en partner vi på veldig kort tid har fått et tett og godt forhold til. Konsernet representerer trygghet, utvikling og modernitet, og vi føler på mange måter det er en optimal match. Vi er glade for at Opel nå blir en enda viktigere støttespiller for norsk håndball, sier kommersiell sjef i Norges Håndballforbund, Jan-Erik Aalbu.

Hyller håndballforeldre i ny kampanje

Opel lanserer i disse dager «Foreldrekaffen» i utvalgte idrettshaller over hele landet. Målet med kampanjen er å takke foreldre, foresatte og frivillige som stiller opp, og som er helt uvurderlig for idretten.

- For oss er det helt naturlig å hylle alle de foreldrene som hver uke bidrar til at barn og ungdom kan oppleve håndballglede. Foreldrekaffe er en super måte å knytte positive opplevelser mellom håndballpublikumet og våre lokale Opel-forhandlere, sier Holtedahl.

De utvalgte klubbene får betalt fra Opel for 1000 kopper kaffe, som så deles ut gratis til publikum som besøker kiosken i hallen. Dermed er klubbene garantert en inntekt på 20 000 kr i perioden – og foreldre og foresatte får en velfortjent klapp på skuldra når de kommer på kamp.

Se reklamefilmen om «Foreldrekaffen» her