Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Brukes til nedetid på systemene
IUllustrasjonsfoto

Nedetid på grunn av oppgradering

Tirsdag 15. desember vil idrettens løsninger være utilgjengelig fra kl 09.00 til 12.00 grunnet oppgradering.

Denne saken er eldre enn ett år, og kan inneholde utdatert informasjon.

IT-systemer som KlubbAdmin, SportsAdmin, Min idrett, Turneringsadmin, Idrettskurs, Ekurs, ResultatAdmin, servicer og webdeler vil være utilgjengelige i dette tidsrommet.

Endringer som blir utført er:

TurneringsAdmin:
- Utgifter fylt ut i dommerregning i Idrettsoppgjør fordeles tilbake til Utgiftfelt på dommer i kamp i TA.
- Laget link til tilhørende regning i Idrettsoppgjør i Utgiftfeltet pr dommer pr kamp, når regning har status Godkjent.
- Rettet følgende feil: Der det er lagt inn honorar og Betalende organisasjon på en dommer på en kamp. Kampen så er fjernet fra Idrettsoppgjør og tilbakeført til TA - kampen ble da feil i TA.

KlubbAdmin:
- Rettet feilen som gjorde at enkelte idrettslag ikke fikk opp siden for tilgangskontroll i Idrettens Office 365. Årsaken var at det lå personer i listen som hadde status som slettet.
- For de idrettslag som benytter medlemssystem fra en godkjent integrert tredjepart vil en del av funksjonaliteten i KlubbAdmin bli fjernet. Disse endringene er det tidligere varslet om.


For mer informasjon om hvilke oppgraderinger som er med i releasen se siden: https://itinfo.nif.no/Release

Ved spørsmål kan du kontakte NIF Digital Support på : support@idrettsforbundet.no eller på telefon: 21029090